Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Παρουσιάστηκε και σηκώνει μανίκια...


Ο Ερνέστο Βαλβέρδε παρουσιάστηκε από τον Βαγγέλη Μαρινάκη και αφού πήρε το χρίσμα του απόλυτου αφεντικού στην ομάδα, σήκωσε μανίκια και είναι έτοιμος να πιάσει κατευθείαν δουλειά.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Βάσκος:

Είχα αποφασίσει να μείνω λίγο στο περιθώριο, να κάτσω φέτος στην Ισπανία και να μη δουλέψω. Αλλά ένιωθα υποχρεωμένος στον Ολυμπιακό έτσι όπως μου φέρθηκαν όταν ήμουν εδώ. Δεν μπορούσα να λέω συνέχεια όχι. Ήρθα για να χτίσουμε το νέο Ολυμπιακό.

Πέρσι ήταν 5ος, φέτος έμεινε εκτός Ευρώπης. Δεν υπάρχει κάποιο μαγικό ραβδάκι. Ζητώ υπομονή γιατί έχουμε πάρα πολύ δουλειά μπροστά μας. Είμαι έτοιμος να ανταποκριθώ σε αυτή τη νέα πρόκληση, γι' αυτό άλλωστε ήρθα. Λόγω προσωπικών προβλημάτων ήταν δύσκολο να έρθω, τώρα είμαι όμως εδώ και ξέρω τι έχω να αντιμετωπίσω.

Ο Ολυμπιακός βρίσκεται σε δύσκολη στιγμή και γι' αυτό είπα το "ναι" στον κύριο Μαρινάκη στη συνάντηση μας το Σάββατο στη Βαρκελώνη. Δεν αρνήθηκα καμία φορά στον κύριο Μαρινάκη όπως γράφτηκε ότι έκανα την Πέμπτη και την Παρασκευή. Είμαι εδώ, νωρίτερα από ότι θα περίμενε ο κόσμος, αλλά δεν μπορούσα να πω ξανά όχι.

Βλέπω ότι λείπει η αυτοπεποίθηση και από τους παίκτες και από τον κόσμο. Πρέπει οι φίλαθλοι να μας βοηθήσουν, είναι μια δύσκολη στιγμή γιατί είμαστε εκτός Ευρώπης. Αλλά ο κόσμος είναι εκρηκτικός και θα είναι δίπλα μας για να μας στηρίξει στη νέα προσπάθεια που θα κάνουμε.

Πάντοτε είχα μια καλή σχέση με την ομάδα. Πριν 1,5 μήνα ένιωθα πως δεν ήταν η στιγμή να έρθω, αντίθετα με τώρα. Ίσως να έχει να κάνει και με τον πρόεδρο. Το έχω πει, το ξαναλέω πως δεν μπορούσα να λέω συνέχεια όχι. Είμαι άνθρωπος της στιγμής και τώρα ένιωσα πως ήρθε η ώρα να γυρίσω.

Μου αρέσει να βάζουμε γκολ, θέλω να παίζουμε γρήγορο παιχνίδια, ελκυστικό παιχνίδια που θα τραβάει τον κόσμο. Μην ξεχνάμε όμως πως ο Ολυμπιακός τερμάτισε 5ος στο πρωτάθλημα και όταν δεν νικάς εκτιμάς πόσο δύσκολο είναι η νίκη. Θέλω την υπομονή σας για να χτίσουμε το νέο Ολυμπιακό όπως είπε και ο πρόεδρος. Στηρίξτε τους παίκτες μας, αυτό είναι το κλειδί για την επιτυχία.

Πρώτο μου μέλημα είναι να γνωρίσω τους παίκτες, να μιλήσω μαζί τους, να τους κάνω να νιώθουν όμορφα που παίζουν ποδόσφαιρο. Το μόνο που μπορώ στο κόσμο του Ολυμπιακού είναι πως θα κάνω τα πάντα για αισθανεί και πάλι υπερήφανος για την ομάδα του."

Σχόλιο:Προσγειωμένος και ήρεμος εμφανίστηκε ο Βάσκος κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του. Έδειξε πως δεν τρέφει αυταπάτες για το τωρινό ρόστερ της ομάδας, τόνισε πως δεν έχει μαγικό ραβδάκι(όπως είχα ξαναπεί), ενώ έδωσε υπόσχεση στον κόσμο πως σκοπός είναι να παίξει καλό ποδόσφαιρο η ομάδα. Αν μη τι άλλο αυτό είναι και το ζητούμενο, αφού ο κόσμος του Ολυμπιακού δεν έχει συνηθίσει να βλέπει την ομάδα να μην παίζει όμορφο ποδόσφαιρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου