Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Τώρα ξύπνησαν οι "Ολυμπιακάρες"...

Ο Ερνέστο Βαλβέρδε συνεχίζει να θολώνει τα νερά όσον αφορά την παραμονή του στην ομάδα και αυτό έχει κουράσει όλους όσους ασχολούνται με αυτή την ομάδα... Όπως έχω ξαναπεί, η πόρτα είναι ανοιχτή...

Ο Βάσκος αρνείται να μιλήσει για το μέλλον του λες και συζητά ο πρόεδρος της Ρεάλ με τον Μουρίνιο και ο Πορτογάλος βρίσκεται σε δίλημμα γιατί θέλει να αναλάβει την Μικτή Κόσμου... Ήμαρτον, δηλαδή αλλά σταματήστε να είστε προσωπολάτρες... Ο Ισπανός δεν είναι ο μόνος τεχνικός που κάθισε σε αυτόν τον πάγκο...

Ολυμπιακός υπήρχε και πριν τον Βαλβέρδε και θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά από αυτόν...Θυμάμαι σαν τώρα, όταν μιλούσε ο Κόκκαλης για τον Βάσκο και το πόσοι έχουν πουλήσει ολυμπιακοφροσύνη, έγραφα στο goal.com πως μην βιάζεστε να αγιοποιήσετε τον πρώην τεχνικό της Εσπανιόλ...

Τώρα σιγά σιγά αρχίζουν οι Ολυμπιακάρες να αναρωτιούνται για τον Βαλβέρδε... Βρε μήπως δεν πρέπει να τον παρακαλάμε; Κοιτάξτε γιατί μετά τον Βάσκο, δεν υπάρχει αύριο για αυτή την ομάδα... Άπαντες θα αποχωρήσουν, ενώ σύσσωμη θα φύγει και η διοίκηση... Ήμαρτον δηλαδή...

2 σχόλια:

  1. ΒΑΣΙΛΗ
    σαν οπαδος του ολυμπιακου μου αρεσει ο ερνεστο
    ΠΡΟΣΕΞΕ
    μου αρεσει που περναει μια φιλοσοφια απο ενα πρωταθλημα προηγμενο ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
    ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ
    θελησε να δωσει το κατι παραπανω να εχει μια φιλοσοφια η ομαδα που ΤΗΣ ΛΕΙΠΕΙ κατα την ταπεινη μου γνωμη
    τωρα θα μου πεις
    ρε ΠΑΠΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ αφου ο ΘΡΥΛΟΣ ειναι επιθετικη ομαδα
    ΝΑΙ ΣΩΣΤΑ
    ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΠΙΕΖΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΝΙ
    τα ειδαμε και αυτα στα χρονια ακομα τις κυριαρχιας
    μου αρεσει ο βασκος γιατι παει να περασει μια φιλοσοφια οπως και καλα εκανε ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ που ηθελε να τον κρατησει χρονια για να δωσει ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
    ΑΛΛΑ ................
    το προβλημα του ερνεστο ειναι γνωστο ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΡΙΣΚΟ
    ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ
    ΕΠΕΙΔΗ ακουω και εγω τους ολυμπιακαρες με απαξιωτικους χαρακτηρισμους και κανω τον σταυρο μου γιατι τον αποθεωναν ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΓΩ
    να ειναι καλα ο ανθρωπος ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ
    αλλα η ζωη προχωρα ΚΑΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
    ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΟ ΕΒΑΛΕ Ο ΕΡΝΕΣΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
    ΕΒΑΛΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΠΑΜΕ ΒΑΓΓΕΛΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΙΣ ΙΔΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΕΡΝΕΣΤΟ
    γιατι μονο ετσι θα γινουμε καλυτεροι
    αυτο ειναι το σκεπτικο μου
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΕΣ ΤΑ ΠΕΡΙ ΛΕΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΣΤΑ 35 ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Κωνσταντίνε συμφωνώ πως ο Βαλβέρδε έκανε πολλά στον Ολυμπιακό... Αλλά δε μπορείς να χτίσεις ομάδα πάνω του... Τώρα ο άνθρωπος θέλει να φύγει για τον Ατρόμητο της Ισπανίας...

    Δεν έχει στόχους... Απλά θέλει να βρίσκεται στη χώρα του από ότι καταλαβαίνω... Πάντως, μην τα ισωπεδούνουμε και όλα γιατί προσωπικά με τον Βαλβέρδε είδα την ομάδα να σκορπάει πεντάρες στο Γιουρόπα Λιγκ μέσα σε ένα 20λεπτό θεαματικής απόδοσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή