Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Σκόρπιες σκέψεις...

Φήμες, φήμες, φήμες... Μου αρέσουν, τις σχολιάζω και ψάχνω τη δόση της αλήθειας που μπορεί να εμπεριέχουν... Αν επαληθευτούν θα έχουν πολύ ενδιαφέρον...

1. Ο Γιώργος Δώνης δεν πολυκαίγεται να μείνει στο Περιστέρι... Οι φήμες τον θέλουν καιρό να ψάχνει ομάδα στην Αγγλία... Εμένα κάτι μου λέει πως στην Ελλάδα θα μείνει και θα επιστρέψει και σε γνωστά λημέρια...

2. Για τον Ανάκογλου ενδιαφέρονται πολλοί αλλά ιδιαίτερο παιχνίδι γίνεται μεταξύ Ολυμπιακού και Πανσερραϊκού. Στον Πειραιά βλέπουν τον νεαρό ως μια πολύ κίνηση και δεν αποκλείεται τον Ιανουάριο να αποκτηθεί και να παραμείνει στις Σέρρες μέχρι το τέλος της φετινής σαιζόν για να πάρει και άλλα ματς στα πόδια του.

3. Πάμε και στην καυτή πατάτα... Διάβασα πως στον Παναθηναϊκό αρχίζουν και κάνουν σκέψεις για τον Νιόπλια... Μάλιστα, συνέδεσαν και ένα όνομα Έλληνα τεχνικού, ο οποίος είναι χρόνια σε ομάδα της Σούπερ Λιγκ... Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια δηλαδή...

4. Εμένα πάντως η γνώμη μου είναι πως τώρα με τον Σάνι και τον φίλο του στην Παιανία, μόνο ένας προπονητής ταιριάζει... Θεοσεβούμενος και Έλληνας... Ξέρετε για ποιον μιλάω...

1 σχόλιο: