Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Τους χώρισε στα δύο...

Εντάξει, ο Σταύρος Αδαμίδης κατάφερε και πάλι να κάνει το θαύμα του... Χώρισε τον κόσμο της ΑΕΚ στα δύο και πλέον άπαντες νιώθουν αφάνταστα ξενερωμένοι με όσα διαδραματίζονται...

Η ένσταση επί του Ολυμπιακού Βόλου χώρισε τον κόσμο πραγματικά στα δύο... Επειδή μου αρέσει το ραδιόφωνο προσπάθησα να ακούσω όσο το δυνατόν περισσότερο εκπομπές με ανοιχτές γραμμές... Παντού φίλοι της ΑΕΚ...

Η μία μερίδα έβριζε τον Μπέο, χειροκροτούσε τον Αδαμίδη για την ένσταση έστω και αν γνωρίζει πως και στα προκριματικά αν παίξει, δε θα περάσει στους ομίλους αφού εκεί θα βρει ομάδες μεγαθήρια... Από την άλλη, η άλλη μερίδα μιλούσε για πολλά και κυρίως ηθικά ζητήματα... Ήταν η ίδια ομάδα που έχασε στα χαρτιά ένα πρωτάθλημα και ήταν οι ίδιοι οπαδοί που καταδίκαζαν τα συγκεκριμένα γεγονότα...

Προσωπικά, είμαι και εγώ διχασμένος... Είμαι και εγώ από αυτούς που έκριναν τον Ολυμπιακό για την υπόθεση του Βάλνερ... Είμαι επίσης αντίθετος στην ένσταση της ΑΕΚ, αφού έχασε δίκαια από τον Βόλο τρεις φορές σε μία σαιζόν και μάλιστα με σχετική ευκολία τις δύο προηγούμενες...

Όμως, υπάρχουν και στις δύο ενστάσεις δύο παράμετροι... Στην πρώτη είναι τα λεφτά που θα έπαιρνε ο Ολυμπιακός και ποιος θα βρισκόταν να βάλει 20 εκατομμύρια ευρώ στην ομάδα αν δε τα έπαιρνε από το Τσάμπιονς Λιγκ; Στη δεύτερη είναι αυτή η κόντρα του Αδαμίδη με τον Μπέο... Από τη στιγμή που διοικεί αυτή την ομάδα, πράττει και λίγο για τον εγωισμό του... Και επιμένω πως πράττει για τον εαυτό του... Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...

Χαζός δεν είναι... Ξέρει πως μόνο με θαύμα θα πάρει τα λεφτά από το Τσάμπιονς Λιγκ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου