Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Γιατί ο Μίτσελ μου θυμίζει τον Μαυρογιαλούρο...

Ο Ισπανός τεχνικός ξεκίνησε με το αριστερό την πορεία του στη σκέψη μου και οι πράξεις του μου θυμίζουν Έλληνα πολιτικό... Μέρα τη μία, νύχτα την άλλη...


Νέες δηλώσεις λοιπόν από τον Μίτσελ που λέει πως δεν έκανε(!) τις προηγούμενες! Ναι αυτές στις οποίες ζητούσε 6-8 παίκτες για τη νέα χρονιά. Δήλωση που αρχικά με είχε τρομοκρατήσει και παραξενέψει ταυτόχρονα για τις σκέψεις του Ισπανού...

Και ας τα πάρω από την αρχή... Σύμφωνα με την γνώμη του Ισπανού, ο Παπάζογλου έχει θέση στον νέο Ολυμπιακό, ο Φέισα είναι ο πλέιμεϊκερ που φαντάζεται, ο Μανιάτης είναι ωραίος τύπος και η πρόθεση του είναι να βγάλει τον Βλαχοδήμο και να ξυπνήσει τον Φετφτατζίδη! Θα μου πείτε πως ωραία ρε μεγάλε, αυτά δε ζητούσες τόσο καιρό και έκραζες τον Ζαρντίμ;

Ναι αυτά ζητούσα αλλά δεν είναι λογικό να γίνονται όλα τόσο ξαφνικά. Από την φουλ άμυνα του Ζαρντίμ στη φουλ επίθεση του Μίτσελ και με τη μισή ενδεκάδα διαφορετική! Και με έναν προπονητή που θυμίζει περισσότερο πολιτικό παρά τεχνικό... Να ευχαριστήσει τον κόσμο, τον πρόεδρο, να βγάλει την ουρά του από έξω και να σκέφτεται μπας και του βγει σε καλό η επιλογή του να έρθει και κερδίσει κάποιο καλό συμβόλαιο στην πατρίδα του...


2 σχόλια:

  1. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΖΙΚΟ? ΠΟΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΣ ΟΜΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι ρε φίλε, αυτόν είχα και εγώ στο μυαλό μου... Καλύτερο παράδειγμα δε θα μπορούσες να δώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή